lördag 12 januari 2013

BEDROOM





















ÄNTLIGEN !
En  uppdatering av bloggen min...
Efter mycket trassel
så lyckas jag nu fått hjälp med det tekniska.
Tack snälla Jessika 

Tänkte visa en liten glimt från vårt sovrum
så här på lördagskvällen
Överkastet i sammet är från DAY home
Så även kuddarna...
Byrå och sängbord från Brukadesign
Lampor från engelska BTC
Allt kommer så klart från den egna butiken...
Imorgon
 väntar vinterutflykt med familjen...
Mysig helgkväll till er


Må så gott !




6 kommentarer:

  1. Du har det jätte snyggt Cici! Lycka till med skidåkningen! Kram Jessie ;P

    SvaraRadera
  2. Ååååå ja letar ihjäl mig efter denna runda kudde.....nå som kommer till våren?? Vet att den utgått i sortimentet.... Kram från västerås :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer väldans många fina kuddar till våren från Day
      Dock ingen rund ..
      Kram cici

      Radera
  3. Så fint du har min vän!Såg även skymt av ett fint halsband "blink".... Kramar Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Älskar mitt fina halsband jag fått av en fin vän.
      Kram C

      Radera