torsdag 9 maj 2013

ANOTHER BEAUTIFUL DAY












Helg !
mitt i veckan
Alltid lika Välkommet
Dricker mitt Morgonte med färsk Mynta
Skönt att kunna gå ut i morgonrocken och plocka en liten knippe...
Passar på att fota lite
 nya Kudden i soffan
en favorit
nytt Olivträd i fönstret piggar upp..
Tänk , att det är så roligt
 att ändra om och fixa hela tiden 
det är nog så det ska vara i ett hem
en ständig förändring
&
klar det blir man aldrig

*
Önskar alla en Beautiful Day i Solen !


 Kudde från DAY Home , Olivträd  , Kruka & Skärbräda  från Olsson och Jenssen , Lykta från Tine k , Allt från Ce inne ute .... New Yorktavla David Ehrenståhle ...Lampa Ay Illuminate Z1 Cotton lamp...

2 kommentarer:

  1. Vad kostar lampan hos er? Och vart är den fina soffan ifrån?
    Din blogg ligger på min 5-topp lista!=)
    Önskar dig den bästa helgen..

    SvaraRadera
  2. Hej !Vad glad jag blir att du gillar min Blogg! Lampan är en av dom få saker som inte kommer från min butik. Den är köpt på Artilleriet i Göteborg..Soffan är av märket Sits och kommer från egna butiken Ce inne .ute..
    Kram Cici

    SvaraRadera