tisdag 7 maj 2013

FIKON I KORG




Nya lilla fikon i sin Korg,,favoriten nu 







Brotherly  Love









♥



 Härlig Dag!
Vackert Väder
Sol , Sköna Vindar
Maj månad , årets Bästa tycker jag...
Idag
Besök hos Fin fina Vännen med Finaste Huset
Snyggt så ända in i `bängen´
Jag nästan dog..
Trevligt , Soligt och Gott
Gillar
 när personer och miljöer Inspirerar
får en att känna sig full
 av nya Ideer och Energi

*

Njut Alla , av denna fina årstid...det är nu det händer i Naturen.

Kram

(Korg, Tine K...Stege, House doktor..Skåp , Hubsch...Från egna butiken CE inne.ute)

ps , lånade fina bilder från agirlsnightodream...google.ca...stilingpics...






2 kommentarer:

  1. nu blev jag nyfiken på din väns fina hus! Om du nästan dör så fint det var, då undrar jag vad en annan skulle...?=))
    Du skapar så fin atmosfär i dina bilder och miljöer...
    Följer dig dagligen och väntar på nya inlägg... Bloggar du aldrig från butiken?

    SvaraRadera
  2. Tack , så kul att du gillar min Blogg..Klart att jag måste blogga lite från butiken .Bra ide´!
    Kram Cici

    SvaraRadera