söndag 1 september 2013

1:a SEPTEMBER

                 
                               Vår matplats...  


that's the way I see it!








Morgonen idag..
Besviken
huvudet fullt av funderingar
känner mig Kränkt
Olustigt att veta att några varit här Hemma
inbrott i Växthuset
trampat upp på Vår Veranda
när vi Låg och Sov
Stulit och Roffat åt sig
Beställningsjobb?
kommer dom tillbaka
 för att Hämta det dom inte fick med
Sorgligt
har Valt att Dela med mig Bilder av vårt Hem
  vill ju Tro gott om Alla
funderar såklart
Instagram & Bloggen
Törs man Forsätta? 
Natten har varit lugn
Inget mer Stulet och Borta
Hoppas att personen Mår riktigt dåligt
 när Hon/ Han ligger där på mina DAY kuddar

*

Nu Kommer Solen
Idag väntas Goda Släktingar på Besök
Umgås...Grilla...Och Bara njuta i Trädgården

_______________________


Kram Till Alla Snälla Följare.


Ps... Sitatet lånade jag från augustrussh...

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu hittade jag dig här!
    Följer dig på instagram och har redan sett detta fruktansvärda tråkiga som hänt! FY!

    Men vilken fin blogg du har!
    Återkommer vill jag lova!

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tittade in ! och stort Tack för omtanken. Det Värmer..
      Vi Ses på Instagram. / Kram Cici

      Radera
  2. Hej!
    Så himla tråkigt att läsa om det ni råkat ut för. Hoppas att du kommer "våga" fortsätta dela med dig av ditt fina hem både här på bloggen och på Instagram.

    Tack för titten och hoppas denna helg blir trevligare än den förra.

    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Snälla !
      Klart att man tänker till när något sådant här händer..
      Men såklart jag vill fortsätta ..
      Roligt att du hittat hit in på bloggen och Så Glad att du skriver en rad..det Uppskattas verkligen.
      kram cici

      Radera