onsdag 11 september 2013

KÖKET


                   In my KITCHEN....




do something good today!
Kvällen Idag
Förlåt!
 för dålig uppdatering
 här på min lilla Blogg
mycket jobb
sena kvällar
lovar att försöka bättra mig
nyss kommit hem
 från Roligt Fotojobb i Butiken
 Fina Höstbilder
 till vår
 Nya Webbshop och Hemsida
rolig , roligt.
Visar 
Små glimtar från mitt Kök
 Idag
Köksbilden
 som jag tagit för länge sedan
Något mer
 nystädat och piffat än vårt Kök idag

Så får det Bli..

*
Tack för mig och Go Natt !


Ps Lånat sitat via Pinterest...






6 kommentarer:

  1. Rent, fräscht och bara snygga detaljer i ditt kök.
    Tack för titten och hoppas du får en bra dag.

    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och vad kul att du gillar mitt kök..Kram Cici

      Radera
  2. Ha en mysig söndag. Ser fram emot fler och många nya inlägg här!!;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och kul att du gillar...
      det kommer mer , jag lovar...Kram C

      Radera
  3. Det låter superroligt med butiken, foto mm

    Härligt kök du har!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera