tisdag 24 september 2013

LILLA HALLEN


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                      




 




Äntligen!!
 
Dator strul i två veckor
men nu
goa vänner
Ny dator
 fått av bästa maken!
hoppas & håller tummarna
ser fram mot
 nya uppdateringar på min lilla blogg
 
*
 
Övervåning
&
ny Fix i Hallen
Tavellister på nytt sätt
 gamla skrivbordet
 från när jag var Liten
 brickan från Day home
en Favorit 
 tänker jag samla Fina Saker där..
Saker att inspireras av..
gammalt blir som nytt
återbruk
Känner mig nöjd
 
*
________________________
 
Stor Kram Från Mig
 
 
 
 
 
 
 








5 kommentarer:

  1. Jösses!!
    Det ena rummet finare än det andra. & vilken duktig fotograf du är, bilderna är mycket fina.

    Tack för titten och hoppas du har en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Men Tack Johanna!
    Håller på att lära mig att Fota...Så himla roligt.. Blir jätte glad att du gillar bilderna.
    Kul att du skriver här och komenterar.Så Kul! Kram C

    SvaraRadera
  3. Håller på att lära dig? God! Du tar ju superbra bilder redan nu :)

    Jag följer och läser ganska många bloggar och tycker att din är bland de finaste. Är så glad att jag hittade hit.

    Vackra miljöer, vackra bilder och framförallt, du framstår som en väldigt trevlig och sympatisk person.

    En liten fråga; vad är det för vacker blomma du har på bilden i ditt senaste inlägg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej !
      Så himla snällt.. Det Värmde ända in i hjärtat. Tycker det är så kul att du hittat mig.
      Är själv lite dålig på att hinna med att läsa andras bloggar. Det finns ju så Otroligt många duktiga , kreativa människor här ute.
      Blomman är en Höstanemon.. visst är den Fin! Kram Cici

      Radera
  4. Tack för ditt svar...och en sådan skall jag köpa nästa höst. Nu lurar nog såväl frost som den första snön bakom knuten här uppe i Norrbotten.

    Kram! & hoppas pajen smakade gott.

    SvaraRadera