måndag 24 mars 2014

VÅRLJUS




 
 
Älskar min nya lilla korallvas.. är den inte fin !?

 
 
 
 
Go Kväll !
 
Nyss hemkommen efter ett välbehövligt Yoga pass
precis vad min stela kropp önskade
Alltid så Skönt efter
när det känns att det gjort Nytta
 
efter många år med Yogan i mitt liv
 så skulle jag ha svårt att vara utan det ...
 
*
 
Pysslade här hemma i helgen
passade på att fota lite...
härligt att det efterlängtade ljuset kommit tillbaka
 Vårljus...
Kameran åker fram och jag får sån lust att ta bilder
Tycker det är super Kul
kan inte riktigt få nog ..
 
 
 
_________
 
 
*
 
 Kram.
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Hm jag har verkligen försökt mig på Yoga men det är inget för mig tyvärr..
    Underbar vacker vas förresten!

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Inte.. men prova att ge Yogan en chans till ..Jag lovar dig , det är verkligen så himla bra för både kropp och själ ... & Visst är vasen fin ... kramar Cici

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna yoga med dig...Yoggi doggi style är helt underbar.

    SvaraRadera