söndag 18 oktober 2015

HÖSTMORGON PÅ TRAPPAN





Whoever wrote this obviously doesn't go to church on Sunday mornings. They rarely are easy at out house. Lol:










M O R G O N K A F F E

på trappan denna söndagsmorgon

i favoritkoppen från Milla Keramik

hade min egen stund på trappan i solen

Stor och Liten var inte hemma

så det blev lyx m Sovmorgon och Egentid

välbehövligt

jag minns inte när jag hade sovmorgon senast

flera år sedan..

brukar alltid vakna tidigt

även när man är ledig

sen var det kul när Liten kom hem på förmiddagen

hörde stegen när han kom springades på plattorna utanför

han hade sovit över hos sin mormor och morfar

och haft jättekul

han fattas mig när han är borta

så är det

känner mig hel när han är hos mig

bästa , bästa känslan 


*

K r a m


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar